Roli i AKEP në mbrojtje të përdoruesit
Si vepron AKEP për mbrojtje të interesave të përdoruesit?
AKEP përmbush përgjegjsinë e tij për mbrojtje të interesave të përdoruesve nëpërmjet:
- mbikqyrjes, kontrollit dhe monitorimit të veprimtarisë të sipërmarrësve të komunikimeve elektronike dhe postare
- zgjidhjes së mosmarrëveshjeve midis pajtimtarëve dhe sipërmarrësve të komunikimeve elektronike dhe postare
- nxitjes së konkurrencën efiçente për sigurimin e shërbimeve të komunikimeve elektronike dhe postare për të krijuar mundësi që çdo kategori përdoruesish, përfshirë dhe përdoruesit me aftësi të kufizuar, të kenë përfitime maksimale në kuptimin e çmimit dhe cilësisë
- Ndërhyrjes për rregullimin e tarifave për:
- shërbimet e përfshira në skemën e shërbimit universal, të ofruara nga ofruesi i shërbimit universal;
- shërbimet e ofruara nga sipërmarrësi me fuqi të ndjeshme në treg në tregun përkatës të komunikimeve elektronike
- vlerësimin e kontratës tip të sipërmarrësve të tregut të komunikimeve elektronike
- organizimit të këshillimeve publikimit për dokumenta rregullatorë për tregun e komunikimeve elektronike dhe postare për të tërhequr edhe mendimin e përdoruesit.
- garantimit të aksesit të barabartë dhe mundësisë së zgjedhjes për përdoruesit me aftësi të kufizuar
- garantimit të publikimit të informacionit transparent, të krahasueshëm dhe të përditësuar mbi tarifat, politikave kompensimit/rimbursimit.
- bashkëpunimin me shoqatat e mbrojtjes së konsumatorëve, dhe njësive të ngritura pranë institucioneve shtetërore